Skip to content

we <3 primaritza

April 26, 2009

salutare, natiune. sunt primaritza. am luat viata si mi-am facut blog. pe langa lehliu mania, il mai detin pe asta, pe care o sa va descriu lumea in care traiesc din punctul meu de vedere si atat.
nu mi-au placut niciodata autocaracterizarile pentru ca oricum, fiecare isi face o impresie si aia ramane. spre “iezemplu”, unii cred ca sunt curva, altii ca sunt tocilara si cand zic asta, nici nu ma gandesc ca motivul pentru care o fac e ca i-am facut de cacat pe lehliu mania. nu, in niciun caz.
cum ziceam, a treia categorie e reprezentata de cei care ma plac. defapt nu ma plac pe mine ca persoana, ci blogul. le place caterinca, le place sa rada de tot felul de tipe gen andreiuta sau dochita si de tipi ba in trening 24/7, ba aurolaci, ba emo si asa mai departe.

pe langa lucrurile despre viata mea, o sa imi spun tot aici parerea despre unele comentarii de pe lehliu mania, adica sa va raspund, intr-un fel sau altul. cred ca ati remarcat maxim 3 articole prin care ma adresam direct publicului, asa ca banuiesc ca v-ati dat seama ca nu am avut cum sa va raspund, in niciun caz nu am ascuns ceva. ba da, am ascuns ceva si asta am de gand sa fac in continuare: identitatea mea. insa doar atat, in rest imi exprim parerea despre cine vreau, cum e normal.
ca de-aia mi-am facut blog, sa scriu eu despre toate curvele si toti expiratii, ca asa am eu chef, nu v-a obligat nimeni sa il cititi sau sa dati comentarii de genul “nu ma intereseaza ce scrii tu pe blog, sugi pula”. vreau sa stiti ca nu imi variaza temperatura in niciun fel cand ma chinui sa deslusesc textul vostru de baros@ny si gasesc vreun mesaj precum cel de mai sus.

nu sunteti obligati, de asemenea, sa cititi blogul asta. in ceea ce va priveste pe voi, puteti sa comunicati cu mine. daca nu vreti, ma doare-n cur, ma puteti injura ca am facut blogul asta, cum faceti deja pe lehliu mania, dar nu ati observat, dragilor, ca andreiuta nu se mai afiseaza atat de mult si ca florin brebu isi mai ia, din cand in cand, costumatie de blugi? na, sa mai ziceti voi ca sunt rea.

v-am spus esentialul, o sa inchei articolul ca mi-e lene sa mai scriu. sa ne citim cu bine.

3 Comments leave one →
  1. Fuck.Me.I'm.Gold permalink
    May 23, 2009 8:37 am

    esti tare 🙂

  2. July 8, 2009 12:04 am

    stiu. 🙂

  3. dinamit permalink
    October 1, 2009 7:06 pm

    sugi pula

Leave a comment